Toimitusehdot

HIERONTAKEIDAS HYVÄ OLO, y-tunnus 2915914-6 (jäljempänä toimittaja) myy hierontapalveluita sekä lahjakortteja yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Palveluiden hinnat ovat alv 0% palveluita, joista ei makseta veroja.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@hierontakeidashyvaolo.fi
Puhelin: 040 6576598
Postiosoite: Ulappakatu 1 H LT 22, 02320 Espoo

Tilaaminen

Tilattavat palvelut/tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Toimittajan verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy asikkaann ja toimittajan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla sekä maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Hierontapalvelut suoritetaan toimittajan tiloissa Ulappakatu 1 H LT 22, 02320 Espoo. 

Lahjakortin maksamisen jälkeen asiakas saa sähköpostissa koodin, jossa on maksusuorituksen verran saldoa. Saldoa voidaan käyttää kaikkiin toimittajan tarjoamiin hierontapalveluihin. Lahjakorttia voidaan käyttää maksettaessa hierontapalveluita, maksun yhteydessä lahjakortin saldosta vähennetään palvelun hinnan mukainen summa. Lahjakortteja ei voi ketjuttaa.

Lahjankortin jäljellä olevan saldon voi tarkastaa nettisivuillamme.

Sarjakortteja voi ostaa niin ikään verkkokaupastamme. Sarjakortin maksamisen jälkeen toimittaja lähettää sarjakortin (koodi) asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Sarjakorttia voi käyttää niin monen hierontakerran maksamiseen, kuin sarjakorttiin on määritelty. Sarjakortti on sidottu myös tiettyyn hieronta-aikaan.

Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Toimituskuluja ei näillä palveluilla ja tuotteilla ole.

Mikäli palvelusta tai tuotteesta ei tule koodia, on siitä ilmoitettava viipymättä toimittajalle.

Peruutukset ja Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on oikeus peruuttaa ja siirtää jo maksettu hieronta-aika, kuitenkin vähintään 12 tuntia ennen hieronta-ajan alkua. Muussa tapauksessa maksu pidätetään kokonaisuudessaan.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä toimittajaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Toimittajalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä toimittajaan. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.